Swiss?Why do people buy super expensive Swiss watches?
In this episode of hilarious series on Switzerland called “Swiss?”, French comedian David Castello-Lopes wonders why people are willing to pay an arm and a leg for a fancy Swiss watch. Apparently, it has nothing to do with the craftsmanship and quality of the world-renowned luxury product.