Hard Life – I strip, so what?
Family fights, drugs, self-harm and money problems were part of Joana’s harsh reality for a long time. She started stripping because she was able to live in a flat above the club without paying rent. It was the first time she had a solid income and a job in a safe place, with people to turn to in times of need.