SwitzerlandWhy is Zurich such a show-off?
In this episode of his series on Swiss mores, David Castello-Lopes heads to Zurich to investigate – in his own inimitable style – why the city is such a show-off. What he finds there are world-beating universities, venerable banking institutions, and wealthy people living happy lives… is it any wonder Zurich is so pleased with itself?