Camille is looking for love
Camille is 26 years old. She loves to dance and hang out with her friends, and she dreams of finding a love that lasts a lifetime. She also has Down's syndrome, but contrary to commonly held beliefs, she lives life to the full and has some beautiful love stories to tell. Stories of love at first sight, plans for the future, sexuality, flirting, marriage, independence...