Nice to meet you: Polska
Zurych jest największym miastem Szwajcarii i jej głównym ośrodkiem gospodarczym. Od lat budzi sprzeczne uczucia – jedni podziwiają tutejsze uniwersytety, imponujące banki i wysoką jakość życia, bo pomimo rozwoju Zurych pozostał kameralny. Inni narzekają na snobizm, podskórne poczucie wyższości i rasizm. A jak jest naprawdę? Postanowiliśmy sprawdzić.