Szwajcaria?
W kolejnym odcinku humorystycznej serii na temat Szwajcarii, francuski komik David Castello-Lopes zastanawia się nad fenomenem ultradrogich szwajcarskich zegarków. Co jest w nich takiego, że ludzie są gotowi zapłacić horrendalne pieniądze za egzemplarz którejś z topowych marek? Bo jak się okazuje, wyznacznikiem ceny nie jest w tym przypadku jakość czy kunszt wykonania.