The Genesis of Bitcoin
Bitcoin skyrockets in value. The media focus is on the fortunes made and lost by a handful of people, rather than the huge technological and social potential of such an innovation. Harbinger of the madness that will soon descend on Bitcoin, Craig Wright decides to prove that he is the inventor of Bitcoin.