Apocalypse Empire14 min
Governments are also interested in cryptocurrencies to develop their own "digital central bank money". However, China's e-yuan embodies the opposite of the values of Bitcoin, which is open source, free and autonomous. Does Satoshi's invention have the power to face off against Big Business and Big Government?