The Satoshi Mystery - The Bitcoin Story
Bitcoin works and is starting to be used by those who need it most: whistleblowers and criminals. Satoshi Nakamoto withdraws from the project. He leaves behind the first viable cryptocurrency in history, without any indication of who the creator of this gamechanging project could be.