The Satoshi Mystery
At the beginning of 2009, in the midst of the financial crisis, "Satoshi Nakamoto" put Bitcoin into circulation. He created the first decentralised and reliable cryptocurrency. In 2011 he disappeared. The Mystery of Satoshi tells the exciting history of Bitcoin and blockchain technology, from the perspective of its mysterious creator.