Satoshi - historia bitcoina
Na początku 2009 roku niejaki Satoshi Nakamoto wprowadził rewolucyjny wynalazek: Bitcoin, pierwszą całkowicie niezależną i zdecentralizowaną kryptowalutę; dwa lata później ta nieuchwytna postać znika z obiegu. W tym internetowym serialu w 6 odcinkach postaramy się prześledzić początki cyfrowej waluty, zaczynając od tajemniczej tożsamości jej twórcy, który wciąż nie ma twarzy.