Satoshi - historia bitcoina (1/6)
Od czasu boomu kryptowaluty Bitcoin, zwolennicy Satoshi Nakamoto wkroczyli do sektora „blockchain”, technologii leżącej u podstaw jego wynalazku. Na fali płyną również duże firmy, w tym Facebook Marka Zuckerberga...