Satoshi - historia bitcoina (1/6)
„Jednego dnia mogłeś sobie za to kupić pizzę, następnego - sportowe auto”. Bitcoin przybiera niespodziewane wymiary: zaczyna się mówić o wielkich fortunach, które wygenerował, a nie o jego rewolucyjnym znaczeniu na poziomie technologicznym. Gorączka kryptowalut jest tak wysoka, że pewien Craig Wright nagle twierdzi, że jest autorem Bitcoina.