Satoshi - historia bitcoina (1/6)
Podczas gdy media (na czele Newsweekiem) uważają, że ujawniły twarz kryjącą się za pseudonimem Satoshi Nakamoto, program Bitcoin uwodzi coraz więcej adeptów: wolna i policentryczna z natury, kryptowaluta jest przedmiotem nowej gorączki złota.