Artjacking!
Statuia fără brațe sau cap. Victoria din Samothraki ete cunoscută pentru aripile sale. Coregrafa Loïe Fuller și artistul vizual Yves Klein i-au sărbătorit avântul, în timp ce artiștii Raphaël Denis și Céline Robbe au văzut în ea un simbol al înfrângerii. Chiar când ne îndepărtam de ideea de victorie, Beyoncé a revenit la ea într-un videoclip triumfător.