ARTJACKING!
What is most striking about the statue is its wings. Choreographer Loïe Fuller and artist Yves Klein celebrate its flight, while artists Raphael Denis and Céline Robbe see it as a symbol of defeat. But as some artists moved away from the idea of victory, Beyoncé returned to it in a triumphant music video.