Look But Don't Touch
Diana, the mythological goddess of the hunt, lives with her band of nymphs in the forest, free of men. Representations of her in painting are a contradictory mix of fantasy and repulsion. These nympths are both virgins and lesbians, naked and threatening, seductive and violent.