O stațiune balneară bulgară pe timp de război33 min
Războiul din Ucraina a schimbat viața în Pomorie, supranumit „mica Moscovă bulgară”. În această stațiune de la Marea Neagră, refugiații ucraineni trăiesc împreună cu turiștii ruși proregim și cu rușii care au fugit de Putin. Un portret inedit al unei comunități divizate, dar obligate să conviețuiască.