Re: Morze, wojna i słońce
Wojna w Ukrainie zakłóciła codzienne życie kurortu Pomorie, zwanego „małą bułgarską Moskwą”. W miasteczku współegzystują teraz ukraińscy uchodźcy, sprzeciwiający się Putinowi Rosjanie i proreżimowi rosyjscy turyści. Badamy tę trudną symbiozę.