Re: Sea, war and sun
Nicknamed “Little Moscow”, Pomorie is a seaside resort in Bulgaria that attracts hordes of Russian tourists each summer. But the war in Ukraine has turned daily life upside down here. Pro-regime Russians and Ukrainian refugees who have fled their homes in search of safety are now living side by side in this coastal town.