Italia și taberele de refugiați din Albania31 min
Guvernul italian condus de Giorgia Meloni ține solicitanți de azil ale căror cereri au fost respinse într-un centru din Albania, de unde urmează să fie expulzați. Tot mai multe state ale Uniunii Europene sprijină astfel de tabere de deportare controversate, aflate la porțile Europei, iar situația refugiaților din Italia se agravează.