Włochy: obozy dla migrantów w Albanii31 min
Rząd Giorgii Meloni wysyła migrantów docierających do Włoch na druga stronę Adriatyku – do Albanii, gdzie zbudował własne obozy. Stamtąd migranci, którzy nie otrzymają azylu, są wysyłaniu do swoich krajów pochodzenia. To kontrowersyjna praktyka, która podoba się także innym unijnym państwom.