Ponad 30 000 użytkowników udostępnia i komentuje intymne zdjęcia kobiet publikowane bez ich zgody. We Włoszech skandal wokół grupy na Facebooku „Mia Moglie” („Moja żona”) wywołał debatę społeczną, sięgającą nawet parlamentu. Niektórzy już mówią o możliwości stworzenia cyfrowego ruchu #MeToo w tym kraju. Ale jakie konkretne działania są podejmowane w związku z tym oburzeniem?