Is the "Mia Moglie" scandal the Italian #MeToo?
Over 30,000 users have shared and commented on intimate photos of women that have been shared without their consent. In Italy, the scandal involving the Facebook group "Mia Moglie" (my wife) has caused a huge social debate according to Parliament. Some people are already talking about a possible digital #MeToo movement in the country. But behind the outrage, what can actually be done to stop it?