Cazurile de abuz în mediul digital zguduie Italia: fotografiile intime folosite în scopuri umilitoare declanșează o amplă dezbatere. După ce Meta a blocat grupul „Mia Moglie”, o avocată cere acțiune colectivă, un ONG oferă sprijin, iar politicienele luptă pentru demnitate. Italia discută despre legi mai stricte și schimbare socială.