Polska: bezpieczeństwo kosztem środowiska?
Według organizacji ochrony środowiska tysięce drzew zostały wycięte wzdłuż 172-kilometrowego placu budowy, w tym na wyznaczonych obszarach chronionych. Rząd chce przeciwdziałać niekontrolowanej migracji na swojej granicy z Białorusią za pomocą nowego systemu nadzoru wideo, oprócz wysokiego stalowego ogrodzenia. Czy przyroda powinna być drugorzędną sprawą wobec ochrony przyrody?