"To nie będzie film festiwalowy" (2022)
Będąca na ostatnim roku studiów Julita musi stworzyć film dyplomowy. Jej poprzednie animacje zgarnęły już sporo nagród, dlatego tym razem postanawia zrobić film nie dla festiwalowych laurów, a dla swojej rodziny. Zadanie wydawało się proste, ale mimo to coś poszło nie tak… Zabawna, autotematyczna animacja o tworzeniu animacji z rymowaną narracją i zaserwowana z dużym dystansem autoreklama prezentująca nie tylko sukcesy animatorki, ale także bohaterów jej poprzednich filmów. Jednocześnie to wzruszający film o pielęgnowaniu rodzinnych relacji i wspólnie spędzonego czasu.