Program z lektorem.
W zeszłym roku Grecję odwiedziło ponad 40 milionów turystów. To jeden z powodów, dla których kraj ten ma najwyższą liczbę osób zatrudnionych w branży hotelarskiej i gastronomicznej w całej Unii Europejskiej. Co piąta osoba pracuje w tej branży. Są to glównie młodzi ludzie, którzy wykonują pracę bez żadnej gwarancji jej utrzymania czy bez finansowego zabezpieczenia.