Tajna broń Putina (1/2)
Mimo sankcji Rosja utrzymuje potężną machinę wojenną. Szpiedzy, oligarchowie i tajne sieci dostaw zapewniają dostęp do broni i technologii. Od zapasów z czasów ZSRR po nowoczesne hipersoniczne rakiety – reportaż ujawnia mechanizmy Kremla i brutalną logikę państwa, które broni swojej władzy za wszelką cenę.