Armele secrete ale lui Putin (1/2)
În ciuda sancțiunilor, armata Rusiei rămâne o amenințare globală: cu un arsenal alcătuit din stocuri sovietice și arme hipersonice moderne, țara poate lovi Europa în câteva minute. O rețea opacă de spioni, firme-paravan și oligarhi asigură capacitatea de război – prin comerțul cu arme, furtul de tehnologie și terorismul dirijat de stat.