În ciuda sancțiunilor, armata rusă nu rămâne fără arme: cu un arsenal alcătuit din stocurile sovietice și arme hipersonice moderne, țara ar putea lovi Europa în câteva minute. O rețea opacă de spioni, firme-paravan și oligarhi asigură capacitatea de război – prin comerțul cu arme, furtul de tehnologie și terorismul dirijat de stat.