Polityka i społeczeństwo
Jak to możliwe, że mimo sankcji Rosji nie brakuje broni? Film odsłania kulisy wojennej gospodarki Kremla: od sowieckich magazynów po hipersoniczne rakiety, od oligarchów po tajne operacje. Portret państwa, które nauczyło się omijać światowe zakazy.