Armele secrete ale lui Putin (2/2)
În secret, imperiul lui Putin țese o rețea de noi alianțe. Pe teritoriul rus se construiește o fabrică secretă de armament, în Marea Japoniei se reactivează porturi, iar în China „nave-fantomă” transportă arme și componente electronice. Aceste alianțe constituie avangarda unei axe a puterilor autocratice, care au în comun respingerea modelului occidental.