Czarne dziury: Energia przyszłości?30 min
Czarne dziury znamy przede wszystkim jako niszczycielskie siły kosmosu: rozrywają gwiazdy, pochłaniają światło i zakrzywiają czasoprzestrzeń. Nie przypominają żadnego innego obiektu we Wszechświecie. A jednocześnie należą do najpotężniejszych źródeł energii, jakie istnieją! Czy mogą stać się energią przyszłości – czy też człowiek, próbując je wykorzystać, igrałby z ogniem?