42: răspunsul la (aproape) orice
Cunoaștem găurile negre ca fiind distrugătoare: ele sfâșie stelele, devorează lumina și distorsionează spațiu-timpul. În același timp, ele se numără printre cele mai mari surse de energie din univers și ar putea satisface cu ușurință toate nevoile noastre energetice timp de milioane de ani. Dar este oare posibil să le valorificăm puterea formidabilă?