Black Holes: A Future Energy Source?30 min
We know black holes as destroyers: they tear apart stars, devour light and bend space-time. At the same time, they are among the largest sources of energy in the universe and could easily fulfil all our energy needs for millions of years. But is it possible to harness their formidable power?