Czy jaskiniowcy byli od nas głupsi?
Człowiek pierwotny, jaskiniowiec, Neandertalczyk – to często synonimy głupoty. Ale czy tak naprawdę byli od nas głupsi? Czy poradziliby sobie w dzisiejszym świecie? A może ich inteligencja przejawiała się w czymś innym niż umiejętności wypełniania tabelek w Excelu?