Was Stone-Age Man Dumber Than Us?29 min
We sometimes think of our ancestors in the stone age as primitive beings, unable to cope with complex tasks or the demands of our highly complex modern society. But were our ancestors from tens of thousands of years ago really less intelligent than us?