42: Răspunsul la aproape orice
Omul preistoric, omul cavernelor, Neanderthalul, termeni adesea asociați cu lipsa de inteligență. Dar chiar erau ei mai puțin capabili decât noi? S-ar fi descurcat într-o lume modernă sau inteligența lor se manifesta în moduri diferite, dincolo de abilități precum completarea tabelelor în Excel? Documentarul ne invită să regândim aceste prejudecăți.