Czy to prawda, że...?
Wiedza to krucha potęga. Udowadnia to los manuskryptów z Biblioteki Aleksandryjskiej. Przechowywanie i przekazywanie wiedzy są fundamentem każdej cywilizacji i kultury. Niezależnie, czy jej nośnikiem są twarde dyski, zwoje czy kamienne inskrypcje – najistotniejsze jest, jak chcemy tę wiedzę wykorzystać.