Toate cunoaștiințele lumii au ars în Alexandria?
Biblioteca din Alexandria era considerată o comoară a cunoașterii - iar pierderea ei arată cât de fragilă poate fi. Ceea ce a fost păstrat de-a lungul a mii de ani a fost adesea conservat și copiat cu minuțiozitate. Dar fie că este vorba despre pergament, manuscris sau microcipuri, factorul decisiv este modul în care folosim acest patrimoniu pentru a construi punți între trecut, prezent și viitor.