Is It True That...
The Library of Alexandria was considered a treasure trove of knowledge - and its loss shows how fragile knowledge can be. What has been preserved over thousands of years has often been painstakingly preserved and copied. But whether on parchment, as a manuscript or on microchips - the decisive factor is how we use this heritage to build bridges between the past, present and future.