W podzielonych Niemczech tajnemu agentowi z NRD udaje się poznać najskrytsze arkana systemu politycznego RFN. Przy okazji odkrywa ogromną aferę korupcyjną i zaczyna mu grozić niebezpieczeństwo. Przyglądamy się tej historii z bliska.