B-Girl
Ostatnia chwila oddechu przed finałem North Kingz. Ekipa wybiera się na krotką wyprawę w góry. Karla zbliżyła się do Marka, ale wciąż nie powiedziała mu o swoim wyjeździe do Paryża.