Anatomia obrazu
Obraz niemieckiego malarza Christiana Schada przedstawia trzy osoby. Dwie z nich opisał sam artysta. Tożsamość trzeciej z nich pozostaje tajemnicą. By ją odkryć zanurzamy się w nocne życie Berlina lat 20.