Anatomia obrazu
Molier, de la Fontaine, Racine, Boileau, Racine, najwięksi intelektualiści XVII wieku spotkali się na salonie literackim. Wśród nich tylko jedna kobieta. Kim była i jak osiągnęła pozycję jednej z najbardziej wpłyowych kobiet epoki?