Anatomia obrazu
Na obrazie amerykańskiego malarza Roberta Thoma w centrum umieszczona jest czarna niewolnica, jednak oczy wszystkich postaci zwracają sie ku jednemu mężczyźnie - Jamesowi Marionowi Simsowi. Uznawany za jednego z ojców gineokologii, Sims do swoich badan wykorzystywał niewolnice.