Nie nazywaj mnie Berberką19 min
Często określani we Francji jako „Berberowie”, Amazygowie są rdzennymi mieszkańcami wybrzeża Afryki Północnej. Ich kultura jest zagrożona, więc nowe pokolenie pielęgnuje dziedzictwo poprzez sztukę. Oczywiście z nowoczesnym akcentem.