Czy bezużyteczne technologie uratują świat?16 min
Praca, jedzenie, randkowanie – nowe technologie są obecne w prawie każdej dziedzinie naszego życia. Ale czy to znaczy, że są w stanie rozwiązać wszystkie nasze problemy? Spotkaliśmy się z artystami, którzy twierdzą, że nie, mało tego – uważają, że trzeba skończyć z mitem technologii jako naszego zbawcy.