Can Useless Technology Save the World?16 min
"Techno-solutionism" suggests technology can solve all our problems, but this belief is far from being a real solution. Tracks met with artists who argue it's crucial to end the myth of technology as our saviour, often promoted by Silicon Valley's "creative geniuses", and who question the consequences of solely relying on tech fixes.